PortadaseparatorAxenda

Entrega de Notas
Urxente

Eventos de Febreiro 2019 - Mostrar todos
» Luns, 4-FebreiroCharla: "Novas Tecnoloxías" (Actividades)
O alumnado de 1º e 3º ESO asisten a charla "Novas Tecnoloxías" (actividade do Plan Director para a convivencia e mellora da seguridade nos centros educativos e os seus contornos)
» Luns, 11-FebreiroCharla: "Drogas/Alcol" (Actividades)
O alumnado de 2º e 3º ESO asisten á charla "Drogas/Alcol" (actividade do Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e os seus contornos)