PortadaseparatorPlans e proxectosseparatorContratos Programa

Contratos Programa

O contrato-programa é unha iniciativa de innovación educativa desenvolvida desde a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para proporcionarlles aos centros docentes públicos unha estratexia de mellora da calidade do ensino. Pretendemos lograr a equidade e a excelencia na educación, para o cal, debemos desenvolver as capacidades de todo o alumnado conforme as súas posibilidades e circunstancias e, para iso, teñen que organizarse de xeito diferenciado, planificando os seus recursos e desenvolvendo as actuacións necesarias para o logro duns obxectivos concretos nun período de tempo determinado.

Por todo isto o centro decidiu participar nos Contratos Programa nas seguintes modalidades:

• Mellora das competencias clave: Competencia Matemática
  • Mellora das competencias clave: Competencia en Comunicación Lingüísitica
  • Mellora das competencia clave: Competencias básicas en Ciencia e Tecnoloxía
  • Mellora da Convivencia e Promoción da Igualdade nos Centros
  • Mellora do nivel de coñecemento para acadar a excelencia

As actividades que se levan a cabo son as seguintes:

• Cadernos de Reforzo en Matemáticas, Lengua, Francés e Xeografía e Historia para alumnos con dificultades durante as avaliacións, para alumnado que non superen a avaliación en Xuño e para o alumnado con materia pendiente
  • Gardas de patio produtivas onde contamos cun aula de reforzo na que no dous recreos sempre hai un profesor de lingua ou matemáticas para resolver dúbidas
  • Apertura extraescolar da Biblioteca como espazo de estudo e/ou de consulta
  • Revista "O Poleiro" creada dende o Departamento de Dinamización Lingüística
  • Curso de impresión e Deseño en 3D curso impartido nas tardes do mércores