PortadaseparatorNovas-Novidades

Anterior  1   2   3   4   5 Anterior
  • Teatro en Inglés

Xoves, 23-Marzo-2023
    No día de hoxe disfrutamos dunha obra de teatro en inglés, o alumnado pasouno xenial ao mesmo tempo que practicaba o seu inglés. Aquí podedes consultar algunhas fotos da obra.
  • Que viva o Entroido!!!!

Venres, 17-Febreiro-2023
    O pasado venres disfrutamos do entroido facendo un desfile polas rúas da vila. Aquí tedes unha pequena mostra do ben que o pasamos.
  • Xornada de Portas Abertas

Mércores, 1-Febreiro-2023
    O pasado martes 31 de xaneiro tivemos unha xornada de portas abertas que foi a primeira toma de contacto entras as familias e o alumnado que se incorporará no vindeiro curso. É o punto de partida dunha serie de actividades co obxectivo de que o n...
  • Festival de Nadal