PortadaseparatorNoticiasseparatorOnde o mundo ainda se chama Celanova

Onde o mundo ainda se chama Celanova

Luns, 1-Xullo-2019

Este proxecto nace da necesidade de que o alumnado coñeza en profundidade e valore o patrimonio cultural, artístico, etnográfico e lingüístico da vila de Celanova e a súa contorna máis próxima. Celanova posúe unha riqueza cultural inmensa en moitos ámbitos que os alumnos e as súas familias descoñecen. Este é un proxecto para toda a comunidade educativa; alumnos, profesores de distintas materias e familias participarán activamente nas distintas actividades incluídas nesta fermosa viaxe cultural e literaria pola vila de Celanova.
O punto de partida será o propio centro, xa que o IES Celanova ocupa un edificio histórico, cunhas dependencias de obrigado coñecemento por parte do alumado. A partir de aquí continuaremos co noso traballo de investigación de cada recuncho de interese da vila, todo iso acompañado polas verbas dos nosos ilustres escritores e cos sons dos tubos do espectacular órgano barroco.

Aquí tedes o enlace para ver todo o proxecto: https://pacaf.weebly.com/

Más noticias...