PortadaseparatorNoticiasseparatorProxecto MENS SANA IN CORPORE SANO

Proxecto MENS SANA IN CORPORE SANO

Xoves, 4-Outubro-2018

Continuamos cos nosos "recreos  saudables". O curso pasado o alumnado de 1º e 2º ESO comezou a sair nos recreos para practicar actividades físicas diversas, este ano, dentro do mesmo proxecto: "Mens Sana in Corpore Sano", o alumnado de todo o centro difruta de froita fresca de temporada de forma gratuíta todos os xoves no recreo.

Proxecto MENS SANA IN CORPORE SANO - Foto 1
Proxecto MENS SANA IN CORPORE SANO - Foto 2