PortadaseparatorNoticiasseparatorVisita a Edesdev

Visita a Edesdev

Venres, 27-Abril-2018

Os alumnos de Economía de 4º da ESO e 1º de Bacharelato visitaron as instalacións de Edesdev, empresa punteira de enxeñaría e deseño sita no polígono de San Cibrao das Viñas (Ourense). A firma ourensá é un referente europeo na aplicación das máis avanzadas tecnoloxías no campo da produción industrial (entre outros produtos, próteses e pezas dentais e cirúrxicas). O alumnado tivo a oportunidade de coñecer o deseño en 3D e a súa utilización no proceso produtivo industrial. Os estudantes descubriron como se deseña dixitalmente un produto e como é a súa fabricación coa máis innovadora tecnoloxía. Edesdev é unha empresa ourensá con gran experiencia no sector industrial, que exporta para toda Europa.

Visita a Edesdev - Foto 1
Visita a Edesdev - Foto 2