PortadaseparatorNovas-NovidadesseparatorA Idade Media en Feminino nas Terras de Celanova

A Idade Media en Feminino nas Terras de Celanova

Venres, 9-Marzo-2018

Este nove de marzo o alumnado de 4º de ESO, e Bacharelato asistiu a unha conferencia impartida por Miguel…, un historiador brillante, cuxa xuventude foi un elemento que non só non rebaixou o nivel da súa disertación, senón que, ben ao contrario, fíxoa máis interesante e próxima ao noso alumnado.
Ameno, rigoroso e cunha tese ben argumentada, presentou informacións extraídas dun corpus documental achegado á realidade do auditorio, pois a meirande parte dos textos e citas remitían a Celanova, á súa bisbarra ou á provincia.
Que as mulleres, por moi medievais que fosen, eran seres e non enseres, que traballaban, soñaban, loitaban e decidían… é de sentido común, mais esa obviedade non é tan común no relato histórico e didáctico.
Desde o venres, aprendemos que sempre hai que cuestionar e, se cadra, atenuar as afirmacións categóricas dos libros. A historia real non se escribe en branco en negro e, sobre todo, non se pode escribir só en masculino.
Para rematar, entre todos, fixemos desa conferencia o pretexto para facer nosas as palabras e das mulleres que ao longo da Historia (Safo, Clara Campoamor, a nosa Dona Emilia, Olga Novo…) defenderon o evidente: as mulleres e os homes temos os mesmos dereitos. Século XXI e hai que seguir dicíndoo.

A Idade Media en Feminino nas Terras de Celanova - Foto 1
A Idade Media en Feminino nas Terras de Celanova - Foto 2