PortadaseparatorMatrícula 2.ºBacharelato 2022/2023

Matrícula 2.ºBacharelato 2022/2023

Calqueira dúbida pode chamarnos ao teléfono: (+34) 988 431 565, ou enviarnos un e-mail a ies.celanova@edu.xunta.gal

ALUMNA ou ALUMNO
Nai ou Titora legal
Pai ou Titor legal
Enderezo Familiar
Si Non
Fará uso dos seguientes servizos complementarios
Transporte escolar
Servizos complementarios:

• O servizo de transporte escolar é só para uso do alumnado que viva fóra da vila de Celanova.
  • Para facer uso do transporte escolar deberán empregar a Tarxeta Xente Nova que se solicitará nas oficinas de Abanca.
Materias comúns

Elixir 1

3 horas

Soamente podes seleccionar materias dunha rama. Debes seleccionar todas as materias desa rama indicando a prioridade cun número de maior a menor prioridade. É dicir, a materia con máis prioridade para ti tería o número 1, a seguinte o 2 e así sucesivamente.

RAMA DE CIENCIAS DA SAÚDE - RAMA TÉCNICA
TRONCAIS 4 horas
Elixir 2 (Marcar dúas materias, escoller unha entre Física e Bioloxía e outra entre Química e Debuxo Técnico)
0 elementos de 2 (Total 4)
Arrastra para esta zona todas as materias e ordénaas segúndo orde de preferencia
  • QUÍMICA
  • DEBUXO TÉCNICO II
  • FÍSICA
  • BIOLOXÍA
Podes arrastrar as materias, facer dobre click our facer click na aspa da parte dereita para engadilas. Logo podes ordenalas arrastrándoas na propia listaxe.
RAMA DE HUMANIDADES
TRONCAIS 4 horas
Elixir 1 (Numerar todas por ORDE de preferencia)
0 elementos de 2 (Total 3)
RAMA DE CIENCIAS SOCIAIS
TRONCAIS 4 horas
Elixir 1 (Numerar todas por ORDE de preferencia)
0 elementos de 2 (Total 3)
  • XEOGRAFÍA
Opcións para todas as modalidades
  • SUMAR 8 HORAS
  • As opcións escollidas están supeditadas á organización do centro e a que haxa un mínimo de CINCO matrículas.

Debes seleccionar as dúas opcións por orde de preferencia, poñendo 1 á opción con máis prioridade, e seleccionar as materias de cada unha das opcións ata sumar 8 horas.

OPCIÓN A

Numerar cada bloque por orde de preferencia

Escolle 1 materia de 4 horas
  • QUÍMICA
  • DEBUXO TÉCNICO II
  • FÍSICA
  • BIOLOXÍA
  • H. DA FILOSOFÍA
  • XEOLOXÍA
Escolle 1 materia de 3 horas
  • CC DA TERRA E DO M.A
  • FUND ADM E XESTIÓN
  • 2.ª Ling. estr. FRANCÉS II(*)
  • 2.ª Ling. estr. INGLÉS II(*)
  • DEBUXO ARTÍSTICO II
  • TECNOLOXÍA IND II
  • H. DA MÚSICA E DA DANZA
  • TIC II
  • PSICOLOXÍA
(*) Debes escoller un idioma distinto ao que seleccionaches como primeiro idioma
Escolle 1 materia de 1 hora
0 elementos de 2
  • COMUNICACIÓN ORAL E ESCRITA
  • RELIXIÓN
OPCIÓN B

Numerar cada bloque por orde de preferencia

Escolle 2 materias de 3 horas
¡COMPLETADO! Recorda que debes ordenalas por orde de preferencia
  • 2.ª Ling. estr. FRANCÉS II(*)
  • 2.ª Ling. estr. INGLÉS II(*)
  • DEBUXO ARTÍSTICO II
  • TECNOLOXÍA IND II
  • H. DA MÚSICA E DA DANZA
  • TIC II
  • PSICOLOXÍA
  • CIENCIAS DA TERRA E DO MEDIO AMBIENTE
  • FUNDAMENTOS DE ADM. E XESTIÓN
Escolle 1 materia de 2 horas
0 elementos de 5
  • ÉTICA E FILOSOFÍA DO DEREITO
  • MÉTODOS ESTATÍSTICOS E NUMÉRICOS
  • ACONDICIONAMENTO FÍSICO
  • XEOGRAFÍA E HISTORIA DE GALICIA
  • DESEÑO E IMPRESIÓN 3D AVANZADO
Documentación necesaria para a matrícula
  • Fotocopia do DNI (só para alumnado de nova incorporación)
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria (só para alumnado de nova incorporación)
  • Regulamento de uso de teléfonos móbiles e doutros dispositivos electrónicos
  • 1,12€ de seguro escolar (págase na Secretaría do centro)
Si Non

Lin e acepto a política de privacidade e condicións de uso dos datos persoais.

Enviando datos.
Espere...

iescelanova.gal lle garatiza a adopción das medidas oportunas para asegurar o tratamento confidencial dos datos introducidos neste formulario.