PortadaseparatorAxenda

Entrega de Notas
Urxente

Eventos de Maio 2018 - Mostrar todos
» Martes, 1-MaioDía do Traballo (Non lectivo)
» Luns, 7-MaioUSC (Actividades)
Visita e presentación da Universidade de Santiago de Compostela para os alumnos de 2º de Bacharelato
» Luns, 7-MaioVisita a Braga (Actividades)
Os alumnos de 1º e 2º da ESO que non cursan a asignatura de Relixión, visitan a cidade portuguesa de Braga.
» Luns, 7-MaioConvivencia diocesá (Actividades)
Os alumnos de Relixión de 1º e 2º da ESO, van a Pontevedra a unha convivencia diocesá.
» Martes, 8-MaioVisita CITIUS-USC e Gaiás (Actividades)
» Mércores, 9-MaioGaliciencia (Actividades)
O departamento de Bioloxía organiza unha visita cos alumnos de 2º da ESO a Galiciencia
» Luns, 14-MaioConvivencia Clube de Lectura (Actividades)