PortadaseparatorAxenda

Entrega de Notas
Urxente

Eventos de Novembro 2018 - Mostrar todos
» Xoves, 1-Novembro (Non lectivo)
» Venres, 2-Novembro (Non lectivo)
» Luns, 5-NovembroMagosto (Actividades)
O alumnado do centro, agás 2º de Bacharelato, celebran o magosto xunto co seu profesorado, dende as 16:00 ás 18:00 horas.
» Martes, 6-NovembroExcursión cultural Verín (Actividades)
O alumnado de 3º ESO teñen unha excursión cultural en Verín.
» Venres, 9-NovembroTeatro (Actividades)
O alumnado de 1º, 2º e 3º ESO, 1º e 2º FPB asisten a un espectáculo lúdicomusical e pedagóxico "I`ll be watching you" (Hei estar vixiándote) no Auditorio Municipal de Celanova
» Xoves, 29-NovembroCharla de Xabier Cid Vidal (Actividades)
O alumnado de 2º ESO, 3º ESO e 4º ESO (excepto o alumnado de Latín) asisten a charla de Xabier Cid Vidal (investigador no CERN e profesor da USC): "A miña experiencia no CERN: en galego tamén facemos ciencia"