PortadaseparatorAxenda

Ve
Do
Taller práctico de motivación
Actividade: "Finanzas para mortais"
Taller práctico de motivacion
Actividade: "Finanzas para mortais"
Saída a Porto, Braga, Guimarães e Barcelos
Visita a exposición "Las Edades del Hombre"
Saída a Porto, Braga, Guimarães e Barcelos
Visita a exposición "Las Edades del Hombre"
Visita ao Xurés

Non lectivo
Entrega de Notas
Urxente

Eventos de Outubro 2018 - Mostrar todos
» Venres, 12-Outubro (Non lectivo)
» Luns, 15-OutubroTaller práctico de motivación (Actividades)
Taller práctico de motivación: "Encantado/a de coñecerme para alcanzar os meus soños" para o alumnado de Formación Profesional Básica.
» Luns, 15-OutubroActividade: "Finanzas para mortais" (Actividades)
Actividade para o alumnado de 1º de FPB: "Finanzas para mortais", enmarcado dentro do Convenio de colaboración entre a Consellería de Cultura, Educación e O.U., a Fundación da Universidade de Cantabria para o estudo e a investigación do sector financieiro e o Banco Santander S.A.
» Martes, 16-OutubroTaller práctico de motivacion (Actividades)
» Luns, 22-OutubroActividade: "Finanzas para mortais" (Actividades)
» Martes, 23-OutubroTaller práctico de motivación (Actividades)
» Do Xoves, 25-Outubro ao Sábado, 27-OutubroSaída a Porto, Braga, Guimarães e Barcelos (Actividades)
O alumnado de Valores Éticos de 4º ESO, 1º e 2º de Bacharelato teñen unha saída didáctica a Porto, Braga, Guimarães e Barcelos
» Do Xoves, 25-Outubro ao Venres, 26-OutubroVisita a exposición "Las Edades del Hombre" (Actividades)
O alumnado de Relixión de 4º ESO e 1º Bacharelato visitan a exposición "Las Edades del Hombre".
» Venres, 26-OutubroVisita ao Xurés (Actividades)
O alumnado de 1º ESO visita o Xurés
» Luns, 29-OutubroTaller práctico de motivación (Actividades)